eTravel Conference, cel mai mare eveniment din România dedicat industriei turismului și modalităților de promovare a turismului în mediul online, reunește la cea de-a VI-a ediție specialiști internaționali și locali, pe 26 octombrie 2017, la Ramada Parc, în București.
eTravel Conference își propune să creeze o punte între industria turismului și mediul online, ca mijloc de promovare și susținere, aliniată cerințelor clienților și evoluției tehnologice. Printre noțiunile vizate de eveniment și propuse spre dezbatere anul acesta se numără cele de marketing digital, travel apps și tactici de fidelizare a clienților.
Evenimentul este structurat sub forma a două conferințe și a două workshop-uri organizate ca master classes și susținute în paralel, pentru unități de cazare și agenții de turism. Conferința se adresează celor care își doresc să integreze eficient metodele de comunicare și marketing în promovarea afacerii lor, să crească vânzarea numărului de pachete turistice și creșterea notorietății brandului.
Evenimentul se bucură de prezența unor specialiști recunoscuți din turism și marketing digital. Printre vorbitorii acestei ediții se numără: Minttu Oramma (Momondo), Eugenia Dunaeva (Expedia), Eytan Goldfinger (Travelport), Dragoș Anastasiu (Eurolines), Călin Ile (FIHR), Eugen Iacob (Veltravel.ro), Lucian Boronea (Accent Travel & Events), Sorin Stoica (Eturia).
A treia ediție eTravel Awards
În cadrul aceleiași zile va avea loc și eTravel Awards, competiția în care vor fi premiate cele mai eficiente și inovatoare proiecte din industria online a turismului din România.
Vor fi premiate în acest an mai multe categorii:
- Best Travel Agency Website
- Best Hotel Website
- Best GuestHouse Website
- Best Travel Marketing Campaign
- Best Destination Campaign
- Best Newsletter Design
- Best Facebook Fan Page
- Best Destination Facebook Fan Page
- Best Travel Application
- Best Blogger Relations Program
- Special Projects
- Best Corporate Travel Blog
În cadrul competiției există și două categorii speciale ( Most Popular Travel Blogger și Marketer of the year), în care publicul nominalizează, iar ulterior votează persoanele înscrise la aceste categorii.
Toate proiectele și campaniile vor fi analizate de un juriu format din specialiști în social media, marketing, comunicare, digital și mobile. La categoria Most Popular Travel Blogger se va ține cont doar de votul publicului, iar la categoria Marketer of the Year votul va fi compus din votul publicului și al juriului. Mai multe detalii pe: www.etravelconference.ro